סדנאות קריירה לדוקטורנטיות אפריל- יוני 2014

בחודשים אפריל-יוני 2014 יתקיימו 2 סדנאות קריירה לדוקטורנטיות מאוניברסיטת תל-אביב

23 אפריל 2014

 

סדנא לתכנון קריירה:

בהמשך להצלחה בשנתיים האחרונות, ביום ראשון הקרוב, ה- 27 באפריל 2014, תתקיים סדנא לדוקטורנטיות ממקצועות  ה STEMכ( Science, Technology, Engineering & Mathematics) אשר נמצאות לקראת סיום לימודי התואר השלישי באוניברסיטת תל אביב. מטרתה הראשונית של הסדנא, הנערכת ביזמת המשרד לקידום נשים באוניברסיטה, היא לחשוף את הדוקטורנטיות למסלולי קריירה אפשריים לאחר סיום הדוקטורט על בסיס מאפייניהם הייחודיים של נשים חוקרות.

 

הסדנא תתבסס על ארבעה צירים מרכזיים הרלוונטיים להחלטות הקשורות לקריירה עם סיום הדוקטורט: תפיסה עצמית של קריירה, דיון בנתיבי קריירה שלאחר סיום הדוקטורט, מפגש עם חוקרות ומדעניות שבחרו במסלולי קריירה מגוונים והצגת מידע הקשור לפוסט דוקטורט. כמו כן הסדנא תתבסס על תרגילי נטוורקינג ועבודה יצירתית בקבוצות כדי לעודד תהליכים פנים-אישיים הרלוונטיים לסוציאליזציה המקצועית של המשתתפות.

 

 

סדנאות להשתלבות בשוק העבודה:

בתאריך 30 אפריל יתקיים מפגש ראשון של הסדנא המעשית להשתלבות בשוק העובדה עבור דוקטורנטיות מתחומי הSTEM -. הסדנא, בת שלושה מפגשים קצרים, מיועדת לדוקטורנטיות אשר השתתפו בסדנא לתכנון קריירה כמתואר לעיל. הכלים אשר יוענקו בסדנא כוללים כתיבת קורות חיים, מתן כלים אופרטיביים לחיפוש עבודה, הכנה לראיון עבודה והשתלבות במקום עבודה חדש. כל אלו, על בסיס המאפיינים הייחודיים של דוקטורנטיות הפונות לשוק העבודה לאחר שנות לימוד ארוכות באוניברסיטה.

 

 

למידע נוסף על הסדנאות יש לפנות לאירה סובל, רכזת הסדנאות לקידום נשים, באימייל irasobel@post.tau.ac.il

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>